Palletadministratie eenvoudig onder controle met software van Mitoz

Palletadministratie kan iets heel vervelends zijn als u dit niet goed geregeld hebt binnen uw onderneming. Vragen als:

  • Waar zijn al mijn pallets?
  • Hoeveel zijn er daar?
  • Wanneer komen ze terug?
  • Hoe oud zijn alle pallets en welke zijn aan vervanging toe?
  • Zijn er nu voldoende pallets beschikbaar voor verzendingen?
  • Voldoen onze pallets ook voor export naar het VK na de Brexit?

zorgen bij vele bedrijven nog steeds voor onnodig tijdverlies, irritaties en onnodig geldverlies. Onnodig? Jazeker, omdat wij door onze jarenlange ervaring met automatiseren van een palletadministratie weten dat onze software van Mitoz dé oplossing voor dit soort vragen is. Al meer dan 20 jaar bereiken wij mooie resultaten voor onze klanten met gebruiksvriendelijke software voor hun palletadministratie. En van die ervaring kunt u ook gebruikmaken.

Software van Mitoz voor palletadministratie. En het complete logistieke proces

Bij Mitoz richten we ons op software-oplossingen voor al uw logistieke vraagstukken. Niet alleen software voor palletadministratie maar bijvoorbeeld ook software voor GPS Tracking, vervoersdocumentatie en facturering. En nog meer functionaliteiten binnen het totale logistieke proces. Te veel eigenlijk om hier allemaal op te noemen. Door onze werkwijze zijn bovendien alle functionaliteiten eenvoudig aan elkaar te koppelen. Dit doen we bij Mitoz al meer dan 20 jaar waardoor we over vele problemen al eens nagedacht hebben. En een oplossing geprogrammeerd hebben natuurlijk. Onze ervaring is slechts 1 van de vele voordelen van het samenwerken met Mitoz. Trouwens, we zijn er ook echt trots op dat we na ruim 20 jaar nog steeds voor klanten van het eerste uur mogen werken. En dat de eerste medewerkers van toen, nog steeds bij ons actief zijn.

Mitoz is een onderdeel van I-TeQ

Mitoz is het onderdeel van I-TeQ dat gespecialiseerd is in software voor logistieke vragen. Kratoz is het andere onderdeel van I-TeQ en richt zich op software voor de verhuurbranche. Kenmerkend voor I-TeQ is dat wij vooral luisteren naar wat onze klanten nú nodig hebben om hun werk beter te kunnen doen. Daar leveren wij maatwerksoftware voor die precies doet wat de klant nodig heeft. Doordat wij ook tussentijds deelresultaten opleveren, weten onze klanten precies waar we mee bezig zijn. Daardoor kan er ook tussentijds bijgestuurd worden. En dat is toch precies wat u als klant ook wilt?

Meer weten over onze software voor palletadministratie?

Natuurlijk kunnen wij u nog veel meer vertellen over onze vele mogelijkheden om uw werk makkelijker te maken. En dat doen we heel graag omdat wij weten wat voor voordelen we voor u kunnen bereiken. Graag maken we daarom een afspraak met u als u meer wilt weten over bijvoorbeeld onze software voor palletadministratie. Of over al onze andere mogelijkheden van onze logistieke software. Bel gewoon eens 010 – 434 15 04 of vul het contactformulier in. De eerste afspraak is vanzelfsprekend vrijblijvend.

Similar Posts